Nagy szükség volt a SHARK bukosisakokra Sachsenringen
Mindkét Espargaro és Randy De Puniet is óriásit esett a MotoGP legutóbbi versenyhétvégéjén, de a SHARK bukósisak védelmét élvezve nem történt különösebb bajuk! Talmácsi pedig hatodik lett.
A MotoGP versenysorozat résztvevői ezúttal (2010.07.18.) a német nagydíjon mérték össze erejüket ahol mindhárom géposztályban látványos küzdelmek zajlottak. A jól megszokott metodika szerint először a nyolcadliteresek léptek a pályára ezen a vasárnapon, ahol a SHARK pilóták közül a nagyon tehetséges Pol Espargaro gondoskodott az izgalmakról. Ugyanis ő volt az egyetlen, aki lépést tudott tartani a versenyben élen álló Marc Marquez-zel egészen addig, amíg három körrel a kockás zászló megjelenése előtt – vezető pozícióban - el nem esett.
A rajt pillanatától szoros háziverseny alakult ki kettejük között és már tetemes előnyre tettek szert az üldözőikkel szemben, amikor az egyik kanyarban az ifjabbik Espargaro kicsit szélesebben vette a kanyart. Ennek következtében a motorja hátulja kitört a még vizes műfüvön és a „megvadult bikaként dobta le magáról” a spanyolt. A nagy tempónál történt balesetben Pol a betonon landolt és fejét jól beütötte, de azonnal felpattant és motorjához rohanva szerette volna folyatatni a versenyt. Sajnos azonban a versenygépe már nem volt olyan állapotban, hogy visszatérhessen vele a pályára, ezért feladni kényszerült a német nagydíjat. Az „eldobott” pontoknak köszönhetően Pol Espargaro az összetett pontállás második helyére került, míg az élen az a Marc Marquez áll, akivel szemben a mostani csatát elvesztette, és aki zsinórban az ötödik győzelmének örülhetett a MotoGP 125-ös géposztályban.
A következő verseny a Moto 2-es géposztály részvételével zajlott, ahol a SHARK pilótájáért, Talmácsi Gáborért izgulhattunk. Már csak azért is, mert az ötödik rajtkockából indulva a híresen jó rajtjának köszönhetően az első körben vezető pozícióba került. Azonban a pole pozícióból induló csapattársa Andrea Iannone a következő körben megelőzte őt és már nem is engedte többé maga elé Gábort. Ők ketten a verseny első harmadában erős tempót diktáltak, amelynek köszönhetően már 7,5 másodperces előnyre tettek szert. Ez azonban kevésnek bizonyult a verseny megnyeréséhez, hiszen az összetettben élen álló Toni Elias ezen a hétvégén is fantasztikus formában versenyezve nyerte a német nagydíjat. Bár a verseny elején történt bukássorozatnak köszönhetően még a 11. helyre csúszott vissza Elias, de a magabiztos versenyzést mutatva az élre küzdötte vissza magát. Talmácsi végül a hatodik helyen ért célba.
A MotoGP géposztály versenyzése sem maradt bukás nélkül. Sajnos a főszereplő az a SHARK pilóta volt, aki az előző nagydíjon eddigi legjobb eredményét produkálva a negyedik helyet szállította szponzorainak.
Ő nem más, mint Randy De Puniet, aki ezen a versenyen óriásit bukott, amelynek következtében a motorja a versenypályán maradt és már nem tudta azt kikerülni az őt üldöző –szintén SHARK pilóta- Aleix Espargaro, valamint a mögötte haladó Alvaro Bautista sem.
Mindkét versenyző átrepült az eléjük került motoron keresztül, amelyet Puniet hagyott hátra az esése következtében, sőt a másodiknak érkező Bautista bukását követően még Puniet motorja ki is gyulladt, ezért piros zászlóval le kellett állítani a versenyt. Aleix Espargaro is élvezhette a SHARK sisak védelmét, de a versenyt a fennálló szabályrendszernek köszönhetően még sem tudta tovább folytatni. Randy De Puniet ugyan nem úszta meg ilyen könnyen a bukást, de sérülései sokkal súlyosabbak is lehettek volna, ha nem a SHARK bukósisak gondoskodik a védelméről.
TOTOS
A MotoGP versenysorozat résztvevői ezúttal (2010.07.18.) a német nagydíjon mérték össze erejüket ahol mindhárom géposztályban látványos küzdelmek zajlottak. A jól megszokott metodika szerint először a nyolcadliteresek léptek a pályára ezen a vasárnapon, ahol a SHARK pilóták közül a nagyon tehetséges Pol Espargaro gondoskodott az izgalmakról. Ugyanis ő volt az egyetlen, aki lépést tudott tartani a versenyben élen álló Marc Marquez-zel egészen addig, amíg három körrel a kockás zászló megjelenése előtt – vezető pozícióban - el nem esett.
A rajt pillanatától szoros háziverseny alakult ki kettejük között és már tetemes előnyre tettek szert az üldözőikkel szemben, amikor az egyik kanyarban az ifjabbik Espargaro kicsit szélesebben vette a kanyart. Ennek következtében a motorja hátulja kitört a még vizes műfüvön és a „megvadult bikaként dobta le magáról” a spanyolt. A nagy tempónál történt balesetben Pol a betonon landolt és fejét jól beütötte, de azonnal felpattant és motorjához rohanva szerette volna folyatatni a versenyt. Sajnos azonban a versenygépe már nem volt olyan állapotban, hogy visszatérhessen vele a pályára, ezért feladni kényszerült a német nagydíjat. Az „eldobott” pontoknak köszönhetően Pol Espargaro az összetett pontállás második helyére került, míg az élen az a Marc Marquez áll, akivel szemben a mostani csatát elvesztette, és aki zsinórban az ötödik győzelmének örülhetett a MotoGP 125-ös géposztályban.
A következő verseny a Moto 2-es géposztály részvételével zajlott, ahol a SHARK pilótájáért, Talmácsi Gáborért izgulhattunk. Már csak azért is, mert az ötödik rajtkockából indulva a híresen jó rajtjának köszönhetően az első körben vezető pozícióba került. Azonban a pole pozícióból induló csapattársa Andrea Iannone a következő körben megelőzte őt és már nem is engedte többé maga elé Gábort. Ők ketten a verseny első harmadában erős tempót diktáltak, amelynek köszönhetően már 7,5 másodperces előnyre tettek szert. Ez azonban kevésnek bizonyult a verseny megnyeréséhez, hiszen az összetettben élen álló Toni Elias ezen a hétvégén is fantasztikus formában versenyezve nyerte a német nagydíjat. Bár a verseny elején történt bukássorozatnak köszönhetően még a 11. helyre csúszott vissza Elias, de a magabiztos versenyzést mutatva az élre küzdötte vissza magát. Talmácsi végül a hatodik helyen ért célba.
A MotoGP géposztály versenyzése sem maradt bukás nélkül. Sajnos a főszereplő az a SHARK pilóta volt, aki az előző nagydíjon eddigi legjobb eredményét produkálva a negyedik helyet szállította szponzorainak.
Ő nem más, mint Randy De Puniet, aki ezen a versenyen óriásit bukott, amelynek következtében a motorja a versenypályán maradt és már nem tudta azt kikerülni az őt üldöző –szintén SHARK pilóta- Aleix Espargaro, valamint a mögötte haladó Alvaro Bautista sem.
Mindkét versenyző átrepült az eléjük került motoron keresztül, amelyet Puniet hagyott hátra az esése következtében, sőt a másodiknak érkező Bautista bukását követően még Puniet motorja ki is gyulladt, ezért piros zászlóval le kellett állítani a versenyt. Aleix Espargaro is élvezhette a SHARK sisak védelmét, de a versenyt a fennálló szabályrendszernek köszönhetően még sem tudta tovább folytatni. Randy De Puniet ugyan nem úszta meg ilyen könnyen a bukást, de sérülései sokkal súlyosabbak is lehettek volna, ha nem a SHARK bukósisak gondoskodik a védelméről.
TOTOS
KAPCSOLÓDÓ BEJEGYZÉSEK
Böngéssz hasonló bejegyzések között