Budapest-Bamako 2010: Hóesésben, keskeny szerpentinen át
A 13. szakasz még a babonásoknak sem okozott gondot. Trükkös, látványos helyeken kellett haladniuk a kalandoroknak, amelyhez teljesíthető szintidőt adtak a szervezők.
Budapest-Bamako 13. szakasz: Sidi Ifni-Tafraoute
A mai reggel csak azoknak hozott változást, akik a hátralévő szakaszokon szeretnének maximumot teljesíteni a végső eredményeik javítása miatt. Ők feszülten készültek a 13. szakaszra, nem úgy, mint a szépségkirálynők. Ők ugyanis kihagyták a veszélyesnek ítélt hegyi szakaszt és a szűk, köves hágót. Érdekes mód ezen a részen még a hó is esett, ami még lehetetlenebbnek tűnt mint a tegnapi eső. Budai Zsuzsi egy álmát váltotta valóra, miszerint egy igazi tereprally autó volánja mögött szeretné megmutatni mire is képes valójában. Ebben Liszi László sietett segítségére, aki átadta a saját autója volánját és átült az anyósülésre.
Persze Zsuzsi fülig érő szájjal autózgatott, amiről később Liszi László elismeréssel nyilatkozott. Vidáman teltek a percek, de ettől a szépségeknek nem lett több pontjuk, bár ezek szerint náluk tényleg csak a részvétel volt a fontos.
A mezőny máskülönben eléggé megfogyatkozott, ami a motoros barátainkra is igaz. A 14 induló motoros közül Tafraoute városába már csak hatan érkeztek be, akik közül csak Hodola Ricsi van versenyben, a többiek a túrázók mezőnyét erősítik.
Amennyiben Ricsi az utolsó napra kiírt 250 km-t is teljesíti (miért ne teljseítené…), úgy ő lesz a 2010-es Budapest-Agadir motoros kategóriájának győztese.
Motoros kalandoraink közül Kun Árpi és Cé a mai szakaszon inkább a biztonságosabb és kevésbé rázós útvonalat választották, így elsőként értek a célba. Nem csoda, hogy kímélték magukat és a technikát, hiszen számot vetve az eddigi veszteségeket az alábbiakat mondhatják el magukról:
„Cének: oldalsztender, blokk öntvény, xenon refi, lámpatest. Árpi: 4 hegesztés, 1 benzincsap, szigcsó fogja 2 lámpámat, a markolatfűtést, elnyíródott 1 váltókar, mindkét vadi új tükröm letörött, fejidom kicsit elment és elég karcos lett az oldala.”
Az említett két motorosunk együtt halad Mező Janival, Marton Andrissal valamint Huszl Balázzsal, csak ők még nem összesítették az eddigi gondokat oly alapossággal, mint Árpiék. Defektekről azonban mindenki be tud számolni, még a tömör belsővel (mousse) rendelkező Marton Adnris is, akinek egy eltört küllő tette tönkre az elpusztíthatatlannak vélt gumiját.
Az utolsó éjszakát töltötték a résztvevők együtt, hisz Agadirba érve már nem biztos a közös folytatás (vélhetően Árpiék repülővel mennek haza…). Ennek tudatában, a városban kétszer-háromszor vacsorázva értek vissza a táborhelyre, hogy a naplemente gyönyörét pálinkázós sztorizgatással tegyék még emlékezetesebbé.
Agadir városáig már csak egy 250 km-es utolsó szakasz vár a mezőnyre 12 feladattal, amelyet állítólag könnyedén teljesíteni tudnak majd…
TOTOS
Budapest-Bamako 13. szakasz: Sidi Ifni-Tafraoute
A mai reggel csak azoknak hozott változást, akik a hátralévő szakaszokon szeretnének maximumot teljesíteni a végső eredményeik javítása miatt. Ők feszülten készültek a 13. szakaszra, nem úgy, mint a szépségkirálynők. Ők ugyanis kihagyták a veszélyesnek ítélt hegyi szakaszt és a szűk, köves hágót. Érdekes mód ezen a részen még a hó is esett, ami még lehetetlenebbnek tűnt mint a tegnapi eső. Budai Zsuzsi egy álmát váltotta valóra, miszerint egy igazi tereprally autó volánja mögött szeretné megmutatni mire is képes valójában. Ebben Liszi László sietett segítségére, aki átadta a saját autója volánját és átült az anyósülésre.
Persze Zsuzsi fülig érő szájjal autózgatott, amiről később Liszi László elismeréssel nyilatkozott. Vidáman teltek a percek, de ettől a szépségeknek nem lett több pontjuk, bár ezek szerint náluk tényleg csak a részvétel volt a fontos.
A mezőny máskülönben eléggé megfogyatkozott, ami a motoros barátainkra is igaz. A 14 induló motoros közül Tafraoute városába már csak hatan érkeztek be, akik közül csak Hodola Ricsi van versenyben, a többiek a túrázók mezőnyét erősítik.
Amennyiben Ricsi az utolsó napra kiírt 250 km-t is teljesíti (miért ne teljseítené…), úgy ő lesz a 2010-es Budapest-Agadir motoros kategóriájának győztese.
Motoros kalandoraink közül Kun Árpi és Cé a mai szakaszon inkább a biztonságosabb és kevésbé rázós útvonalat választották, így elsőként értek a célba. Nem csoda, hogy kímélték magukat és a technikát, hiszen számot vetve az eddigi veszteségeket az alábbiakat mondhatják el magukról:
„Cének: oldalsztender, blokk öntvény, xenon refi, lámpatest. Árpi: 4 hegesztés, 1 benzincsap, szigcsó fogja 2 lámpámat, a markolatfűtést, elnyíródott 1 váltókar, mindkét vadi új tükröm letörött, fejidom kicsit elment és elég karcos lett az oldala.”
Az említett két motorosunk együtt halad Mező Janival, Marton Andrissal valamint Huszl Balázzsal, csak ők még nem összesítették az eddigi gondokat oly alapossággal, mint Árpiék. Defektekről azonban mindenki be tud számolni, még a tömör belsővel (mousse) rendelkező Marton Adnris is, akinek egy eltört küllő tette tönkre az elpusztíthatatlannak vélt gumiját.
Az utolsó éjszakát töltötték a résztvevők együtt, hisz Agadirba érve már nem biztos a közös folytatás (vélhetően Árpiék repülővel mennek haza…). Ennek tudatában, a városban kétszer-háromszor vacsorázva értek vissza a táborhelyre, hogy a naplemente gyönyörét pálinkázós sztorizgatással tegyék még emlékezetesebbé.
Agadir városáig már csak egy 250 km-es utolsó szakasz vár a mezőnyre 12 feladattal, amelyet állítólag könnyedén teljesíteni tudnak majd…
TOTOS
KAPCSOLÓDÓ BEJEGYZÉSEK
Böngéssz hasonló bejegyzések között